Το πρώτο μου Post!!!

Πρώτη φόρα ποστάρω και μάλιστα όχι σε δίκο μου χώρο. Άρα δεν έχω και πολλά να πω προς το παρόν. Σιγά σιγά θα γίνει κι αυτό. Οπότε για την ώρα, απλά WELCOME ME και ‘μένα σ’ αυτόν εδώ τον εικονικό κοσμο κι όλα τ’άλλα θα ρθουν σιγά σιγά!!!

Και ναι, είμαι η Κατ. που έγραφε, γράφει και θα γράφει κάτω από την μάσκα «χελ^ηδονι» (το πρώτο και μοναδικό μου nick από το 1999 που πρωτομπήκα σ’ αυτά τα περίεργα αλλά  και συνάμα ενδιαφέροντα μονοπάτια του κυβερνοχώρου).

Τα υπόλοιπα πολύ σύντομα.

 Καλώς σας βρήκα. :->

Αναρτήθηκε στις Τα σχετικα με μας. 1 Comment »

Ένα Σχόλιο to “Το πρώτο μου Post!!!”

  1. AngelW|tch ready 4 nanakia Says:

    at last …welcome welcome…alla euxi kai katara sou dinw…oxi epidi egines author se blog [eides eukolo htan telika..na dw to diko sou pote 8a ftia3eis kian]…kai sinexizw kai lew…oxi epidi grafeis pia se blog na mas psonistis ki esu ws bloggerou (kai karga h tamplela)…ta eipame ayta :-p

    kai mias kai mpikes pia ki edo…kane mia kai kane edit oti prosopiko exeis kanei comments (min to sbisw egw kai ginw pali o kakos);-p

    ante ante argamisi pige me tis blakies…exoume kai douleies aurioSS…nanakia time 😡


Σχολιάστε

