Δεν κλεινει τελικα το μαγαζι!!!

…για λιγους, αλλα σημαντικους λογους το blog δεν θα το κλεισουμε τελικα…και λεω «κλεισουΜΕ» γιατι συντομα θα γραφουμε 3-4 ατομα εδω. Εγω μονος μου σιγα μην ασχολιομουν :-p

…θα κανουμε καποιες αλλαγες ως προς της κατηγοριες (καποιες θα βγουν, καποιες αλλες θα μπουν) και θα αλλα3ει η μορφη, η θεματολογια και το υφος (αν και αυτο το κυνικο μου υφακι πολυ μ’αρεσε)…

Συντομα λοιπον παλι εδω :-p

2 Σχόλια to “Δεν κλεινει τελικα το μαγαζι!!!”

  1. pasta Says:

    K’ εμένα μου αρέσει το κυνικό, μήπως να το κοιτάξω!!!!
    Σημαντικούς σημαντικότατους
    Αντε με το καλό και το αριστερό (το χέρι)

  2. AngelW|tch Says:

    προς pasta: να μην κοιταξεις τιποτα…εδω ειναι κυνικοι η εστω το παιζουν αλλοι/ες που οχι μονο δεν το εχουν το αθλημα αλλααααα…αλλα :-p…εεεεε δεν θα το παιξουμε εμεισ που το εχουμε ειτε ετσι ειτε αλλιως?

    και οριστε…ειπες αριστερο και ο θρυλος χτες ΔΕΝ εβαλε goal (παραφραση γνωστου τραγουδιου που αλλο λεει, αλλο ομως υπονοει…χεχεχεχε) :-p


Σχολιάστε

